Eerste dag naar De Panne - Reisverslag uit De Panne, België van Diny van der Poel - WaarBenJij.nu Eerste dag naar De Panne - Reisverslag uit De Panne, België van Diny van der Poel - WaarBenJij.nu

Eerste dag naar De Panne

Door: Diny

Blijf op de hoogte en volg Diny

25 Mei 2023 | België, De Panne

Het was een hele leuke dag vandaag. Vanmorgen, na alles thuis goed te hebben achtergelaten, zijn we om half 10 gaan rijden. Opeens ging er een lampje branden op het dashboard, dat was iets wat we liever niet hadden.

Dirk van alles geprobeerd, maar het ging niet uit. Toen zijn we net voorbij Rotterdam op een parkeerplaats gaan staan en heeft Dirk de handleiding nog eens goed bekeken, maar we kwamen er niet uit. Uiteindelijk de CamperClub gebeld en bleek het geen kwaad te kunnen, we konden gewoon verder.

Zijn we dan ook lekker verder gegaan richting Goes en toen naar de Oosterschelde tunnel. Aan de andere kant in Terneuzen hebben we lekker geluncht, allebei een frietje met Terneuzens stoofvlees. Lekker pittig!

Daarna doorgereden naar België, de route staat op de bijgevoegde foto.

In De Haan hebben we een stukje gelopen naar het strand en bij een restaurant een bakje koffie gedronken met heerlijke warme appeltaart met ijs. Toen zijn we doorgereden naar De Panne naar camping The Green Parc.

We hebben een mooi plekje voor de camper. Eerst hebben we de stoelen gepakt en even lekker iets gedronken.

Daarna zijn we naar het strand gelopen, dat was ongeveer een kilometer. Aan de boulevard hebben we lekker mosselen gegeten.

De zon scheen lekker, maar er stond een stevige wind. Blij dat we een vest aangedaan hadden.

Terug op de camping hebben we het zitje opgeborgen, want het was niet meer lekker om buiten te zitten.

Binnen lekker een bakje koffie gezet en met een lekker muziekje op de achtergrond ga ik zometeen lekker wat lezen.

• 25 Mei 2023 - 21:57

Conny :

Het genieten is begonnen!!

• 26 Mei 2023 - 09:39

Tineke:

Heerlijk hoor, klinkt nu al super leuk